Macrotorsdag – En rosa rosenknopp

Livsgnistan  tog mod till sig och startade TordagsMacro nu när Birgitta lagt ned MacroLovers. Bra initiativ.
I fortsättningen kommer utmaningen på torsdagar, men denna vecka kör hon igång redan nu.

En rosa rosenknopp på Mårbacka uppe i Värmland en sen eftermiddag. Fotad med mitt 70-300 mm telezoom. Just nu har jag väldigt svårt att fota makro med kompaktkameran eller med standardobjektivet på systemkameran, det blir för skakigt.

5 reaktioner på ”Macrotorsdag – En rosa rosenknopp

  1. Fint =)
    Hördu, jag har inte fått upp bilderna på dropboxen, du måste nog lägga den under nailmail iaf eller ge mig behörighet att komma åt den mappen. Tror du gör det på dropbox.com. puss!

  2. Ops…glömde att jag skulle säga ”fin rosa ros”!! Tycker mycket om rosor men de överlever knappt 24 tim hos mig oavsett vad jag gör med dem. 😦 Njuter av din här istället. 🙂

Kommentarer inaktiverade.