Fototriss – Alla lika – alla olika

Nyss hemkommen från födelsedagsmiddag i Göteborg finns bara en sak att göra innan jag uppsöker sängen – nämligen delta i veckans Fototriss. Dessa foton är tagna under eftermiddagen i ett eftermiddagsgrått Göteborg.


18 reaktioner på ”Fototriss – Alla lika – alla olika

  1. Du tänkte lite som jag ser jag.. de blå vindruvorna är så himla goa och dina bilder gillar jag .. samma bär, men ändå så olika bilder:) Ha de gott

  2. Mmmm vilken smaskig och läskande god triss.
    Sååå fina bilder på druvorna.
    Ha en fin söndag!

  3. Fina små druvor, olika både i storlek och smak. Visst är de goda i sig själva, men ännu bättre när de pressas och lagras i flaskor. 😉 En konst som mänskligheten behärskat i tusentals år.

  4. Åh vilka smarriga vindruvor – tittade också på foton av detsamma hos mig men de såg inga roliga ut. Dina däremot vill man ju äta upp direkt! 🙂

  5. Hej, hej!

    Bären/druvorna ser ut som läckra små ballonger. Var bild för sig är skön och ihop blir de till ett smarrigt triss. Jättevackert – och gött!

    Om du, liksom jag, redan längtar efter FotoTriss, så har jag längst upp till höger på min blogg lagt in Mister Linky jag också, men för RIMMADE NYHETER. Vill du va’ me’?
    Kika in hos mig och kolla vad RIMMADE NYHETER handlar om …

    Trevlig helg till dig från mig!

    / Yvonne

Kommentarer inaktiverade.