Den stora tröttheten – Vad har hänt ?

I fotoblogg efter fotoblogg ser jag att man lägger ner, tar paus eller bara slutar uppdatera eller delta i olika utmaningar.
Jag själv är inget undantag, i mitt fall är det så mycket på jobbet att krafterna inte räcker till.
Men så kan det inte vara för alla.
Läser också i pressen att den ständiga uppkopplingen mot nätet via bloggar, Twitter, Epost, Facebook osv skapar stress och sömnproblem.
Det är kanske det som hänt – alla fotobloggare har börjat twittra och facebooka.

2 reaktioner på ”Den stora tröttheten – Vad har hänt ?

  1. Det går nog lite upp och lite ner. I mitt fall så är jag nog på uppväg igen, fotolusten börjar återvända. Rätt vad det är så är jag tillbaka på Veckans hus ska du se. Jag letade faktiskt efter en inbjudande port i måndags, men hittade bara motsatsen, så jag lade ner en vecka till. Du kanske såg vilket härligt välkomnande man får när man parkerar utanför mitt jobb en måndagsmorgon klockan 07.30. http://lasseivomma.blogspot.com/2010/10/mandag-morgon-valkommen-till-jobbet.html

Kommentarer inaktiverade.