Tema fredag – Blått och vitt


Sinneskatten vill denna vecka ha foton i vitt eller blått, jag visar blott vitt.
Skämt åsidor, jag hade gärna suttit i det där vita segelflygplanet uppe under den knallblå himlen. Om ni klickar upp bilden ser ni linan som än så länge sitter fast i dragplanet. Jag tror jag skall plantera min önskan hos arbetskamraterna, hoppas de får ihop kostnaden. inte nu, men när jag går i pension….

3 reaktioner på ”Tema fredag – Blått och vitt

  1. Supersnygg och fin bild! Men jag skulle aldrig sätta mig frivilligt i ett segelflygplan. Är nämligen flygrädd…
    Ha en bra dag!

  2. Såg den här fina bilden först nu – vet du att jag har ett innestående presentkort på en segelflygtur? Min bror och min pappa tog segelflygcert när brorsan fyllt 15 och så fick jag presentkortet när jag sedan fylde 15… Så du anar ju att det var ett tag sedan – men jag har det kvar!

    Och jag tänker inte utnyttja det!

    Speciellt inte nu sedan min bror inte kan flyga mer.

Kommentarer inaktiverade.