I&K – Typiskt

Veckans Inspiration och Kreativitet vill att vi skall visa ett typiskt foto – ett foto som visar vår stil.
Det mest typiska för mig är nog att fota blommor, blommmor och åter blommor. Som kontrast till hus och bilar och att jag nästan aldrig fotar människor.

6 reaktioner på ”I&K – Typiskt

  1. En vacker bild på de vackra små stjärnflockorna 🙂
    Jag fotar nästan aldrig människor jag heller.
    Din länk hos Nina fungerar inte som den ska. Du har fått in ett extra ttp://

  2. Åh så vacker bild på Stjärnflockan!! Mycket behaglig att betrakta.
    Typiskt dig? Javisst!

    Jag gillar också att fota blommor, gärna riktigt nära…

  3. Jag fotar nästan aldrig människor heller.. skulle vilja ta foto på okända människor vid olika tillfällen, men jag känner det är lite pinigt.
    Blommor är alltid fint att fota både inne och ute.. finfin bild du visar:)

Kommentarer inaktiverade.