Ögonblick

Veckans Måndagstema hos Petunia är Ögonblick – och hon vill att vi skall visa de ögonblick då vi ville stoppa tiden och bara njuta.

Jag väljer att vara ‘Käringen mot strömmen’ och visa det ögonblick då jag absolut INTE vill stoppa tiden – det är när jag sitter inne i en biltvätt. Och som du ser, jag vägrar köra in själv, men följer ändå med in. Huh…

Jag vill ut ....

11 reaktioner på ”Ögonblick

  1. Ha, ha, ha. Tokfia där. Underbart inlägg. Får mig att direkt tänka på filmen ”Vi hade i alla fall vackert väder” 🙂 🙂 🙂
    Men du Hedwig, lite sinnesnärvaro hade du i alla fall allt eftersom du tog denna crazy bild. Tack för dagens skratt. Ha en fin måndag.

  2. Jo men det var ju lite kul att du tog den vägen:) Udda är kul.. kärringen mot strömmen får man vara ibland.. bara roligt med ”inte likadanafoton” på bloggarna o teman:)

  3. Jeg liker heller ikke å sitte inne i de maskinene når bilen blir vasket. Vi helst stå utenfor å se på, men det er ikke alle bilvaskemaskinene som tillater det. Men jeg er glad vi slipper sentrifugeringen da;)

    NB! ”Himmelsk” er fra nå flyttet til fredager. Les info i min blogg!

Kommentarer inaktiverade.