Vatten

Sinneskatten vill att vi visar hur vi tolkar Vatten i Tema Fredag denna vecka. I brist på tid vill jag visa denna bild från i somras, i överförd mening är detta vatten som min vardag just nu.

Jag längtar efter en period av lugn, ledighet och vila – men den är lika långt borta och lika otydlig som denna färja ute på Öresund. Denna vecka förlängdes projektperioden en månad i praktiken. Vi skulle vara klara till påsk och jag skulle vara ledig. Glöm det …

10 reaktioner på ”Vatten

  1. Det vekker alltid fantasien å se skip slik på avstand, enten de er store eller små.
    Fin sepiavirkning med lyset her.
    Ha en fin helg 🙂

  2. Stackare! Vad är det för viktigt projekt?
    Jag ska ”koppla av” i Budapest ett par veckor nu så det blir att springa runt och fotografera 🙂

  3. Superfin bild!
    Det är alltid kul att ha att göra, men inte när man vill vara ledig 🙂
    Trevlig helg!

Kommentarer inaktiverade.