Från mitt perspektiv

Så var det dags igen för Fototrissens återkommande – Så här ser det ut hos mig idag.
Vi har besök av barn och barnbarn denna helg. Det innebär att vi själva får flytta ut och ligga på en luftmadrass i vardagsrummet. Fy 17 vad vi frusit i natt, men så var det -25 ute i natt och det drar nog en del från altandörren, trots att den är ny.

Vi blev hälsade godmorgon av katten som tyckte det var skönt så länge det var lugnt och stilla i huset.

Därefter tog hon och jag en titt ut genom altandörrens mot trädgården där julgranen fortfarande står kvar, dock utan tänd belysning.

Det blev snabbt liv i huset igen, frukosten fixades i alla hast. Nu kl 9.27 lyser solen, temperaturen stiger snabbt, men är fortfarande är det -15,7 utomhus. Och söndagstidningen har inte kommit denna söndag heller.

12 reaktioner på ”Från mitt perspektiv

  1. Vad gör man inte för barnen och barnbarnen!?
    Tur att det finns lite värme inomhus. Undrar vad katten funderar på där den tittar ut på allt det vita?
    Vill kanske också att det blir barmark snart.
    Aldrig fel med en äggfrukost. Ska jag välja något foto i trissen så blir det andra fotot, det gillar jag. Men utsikten där ute börjar bli tröttsam eller hur? Kan vi inte få varma sydvindar nu!?
    Ha en fortsatt trevlig söndag Hedwig med alla ”inneboende”. 🙂

Kommentarer inaktiverade.