Kvällning – det går mot kväll

Så här såg det ut en kväll förra veckan då jag gick hem från jobbet. Solen var fortfarande uppe – bara det. Man undrar om man smitit för tidigt.
Om du tar upp fotot i helformat ser du snöflingorna i luften. De snöflingor du kan se på mitt förra inlägg.
Det var min väg mot Kvällning – veckans Onsdagstema

4 reaktioner på ”Kvällning – det går mot kväll

  1. Javisst är det härligt att solen kommit tillbaka från sin vintervila, helt perfekt underbart.
    Och kvällningen är ännu sån att man får tända ljus och njuta.
    Den här veckans hus utmaning har jag ingenting att komma med. Cafèr är kanske något jag inte så ofta besöker, och kameran har nog aldrig fångat något cafè i förbifarten heller, men jag lär återkomma.

    Ha en fotrsatt bra vecka.

Kommentarer inaktiverade.