Fototriss – Se upp !

Veckans Fototriss har temat Se Upp och är tillika en tävling, där vinnaren får ett presentkort från Coolstuff.
Kriterierna för en bra triss  brukar vara att de tre fotona skall hänga ihop och inte spreta åt olika håll – det kravet uppfyller jag inte idag.

Mitt första foto Se upp för svaga isar nu på vårkanten och druttar du i här får du ingen hjälp.

Mitt andra foto hämtar jag från rallycrossbanan – Se upp för medtävlare som gjort bort sig.

Mitt tredje foto är en effekt av att hålla på med utmaningen Veckans hus – där jag lär deltagarna Se upp för olika detaljer på hus.

Tre helt olika upplevelser …

19 reaktioner på ”Fototriss – Se upp !

  1. Jag tycker att det blir varierande och intressant om det spretar lite i trissen. Av mitt bloggnamn att döma, så är det kanske självklart att katthuset blir min favorit 🙂

  2. Fina bilder, den första blir favoriten. Har varit på isen idag, men den är tjockare här(förhoppningsvis:))

    Ha en bra kväll!

    AX

  3. Jag är tokig i katter så det blir ju kattbilden som är min favorit, men också ur den synvinkeln att vem och varför kommer man på att dekorera så där högt upp och varför just kattor. Gillar bilder där jag får börja fundera och fantisera.

  4. Ettan får nog min röst emn jag gillar verkligen trean också , ibland finns det så mycket se just i detaljer på hus så jag tycker att det är skoj att det var lite modernare detaljer.
    Snygg triss.
    Ha en underbar vecka.

Kommentarer inaktiverade.