Tema Fredag – gul, orange, grön

Länge sedan jag haft tid att delta i rena fotoutmaningar, min Veckans hus och EM-bloggen för rallycross har tagit den tid jag haft på fritiden.

Nu tyckte jag  det var dags att göra ett nytt ryck och tittar in till Sinneskatten – veckans tema är gul, orange och grön. Tittar igenom kameran och hittar ett antal testfoton på vissna tulpaner – där finns ett i rätt färger. Men ingen vidare kvalitet. För en gångs skull testar jag med en massa filter och kommer fram till detta så småningom.

Önskar er alla en trevlig helg !

Okej då – så här såg originalet ut:

6 reaktioner på ”Tema Fredag – gul, orange, grön

  1. Tycker Hedwig att dina filter gjorde fotot intressant.
    Och färger har du ju fått fram också.
    Jag lyckades bara med en färg…men en underbar sådan som fick mig att drömma vidare.

    Spänd att se vad du ska komma med för VeckansHus utmaning denna vecka.

    ha en trevlig helg.

Kommentarer inaktiverade.