Fototriss – Många

Syrenerna blommar redan och de är många i den här stan. Att strosa hem en sån här kväll är en doftande upplevelse.

Maskrosorna blommar också för fullt, de är många och blir ännu fler.

Dom här gynnarna, liljebaggarna, är också många och fler blir de.

Detta är min Fototriss denna vecka.

18 reaktioner på ”Fototriss – Många

  1. Morrn.

    Här finns inga syrener, inga maskrosor, inga skalbaggar…..
    Tänk att dina blommor snart är borta, vi får nog syrener i slutet nästa vecka….

    Ha de bra.

    Hasse A

    Maskrosorna jätte fina.

  2. Fina bilder. Den översta är snyggt fångad med vidvinkelperspektivet. Förra året hade vi väldigt många liljebaggar här hos oss, och de umgicks alltid i par.

  3. Syrenerna blommar oxså här utanför mitt fönster nu.. finns olika sorter.. en del blommar nu andra senare.. Vackra o många blir dom:)
    Liljebaggar.. så det är så de heter.. väldigt dekorativa i alla fall även om de är många:)

  4. Oj – blommar syrenerna redan! Kan nästan känna doften….. De där baggarna skulle jag inte vilja ha i min trädgård! Maskrosorna är ju vackra på sitt sätt, bara inte i min gräsmatta.
    Fin triss!!

  5. Oj lite läskigt med så många baggar på ett ställe! Fast den bilden blir nog ändå min favorit.

  6. Din triss visar att det våren kommit olika långt i vårt land. Syrenerna kommer nog att dröja åtminstone en månad till i mina trakter.
    Fin triss.

    /Åsa

  7. Härlig triss och här har inte ens björken fått musöron….än mindre någon syren och maskrosorna är just på G….det är olika!!!!

  8. Ja, det blir endel blommor på veckans fototriss tema.
    Men vad gör det när blommor är så vackra och underbara efter en lång vinter. =o)
    Ha en bra vecka!

  9. All mångfald är inte lika rolig även om bilden på liljebaggarna är snygg! Här är syrenerna på väg att slå ut, de kom av sig lite av regnet och temperatursänkningen. Maskrosorna frodas dock och jag ser fram emot att kunna rycka dem lättare nu när det äntligen regnat!

Kommentarer inaktiverade.