Fototriss – Skirt

Under lördagen klippte jag ner häckar, grävde upp bergklint (sprider sig snabbare än ogräs), klippte gräs och rensade ogräs i rabatter och mellan plattorna på uteplatsen. I en paus läste jag att veckans tema är SkirtFototrissen. Jag kände mig allt annat än skir …

Nåväl, i onsdags var jag ute på landet hos en arbetskamrat som nyligen gått i pension. Där fanns det skira blommor på långbordet och på ängen blommade humleblomster. De bilderna får duga som veckans triss.

10 reaktioner på ”Fototriss – Skirt

  1. Så fint det var pyntat med de skira blommorna. Favoritbild för mig blir den sista för där är även ljuset i bilden skirt 🙂

  2. Underbara bilder och den sista är ju rent magisk!!!!!!Både skir till blomma men det härliga ljuset är ju bara klockrent skirt!!!!!!Bra trissat!

  3. Nog är det tur att man inte behöver fotografera sig själv!
    Sista bilden är helt underbar med det fina ljuset!

  4. Fina blomster bilder. Humleblomster är en utav mina favoriter, så naturligt nog blir den bilden oxå min favorit. =o)
    Ha en fortsatt bra vecka!

Kommentarer inaktiverade.