Onsdagstema – Oåtkomlig

Veckans tema hos Birgitta är Oåtkomlig – det temat kan man skapa många associationer kring. Denna t.ex:

Det du ser direkt är att bilen ovan är oåtkomlig, där den svävar i luften. Det jag vet är att jag inte kunde ta ett bättre foto eftersom teleobjektivet till min systemkamera hade fått fukt på insidan och därmed var den kameran oåtkomlig. Detta foto är taget med en Casio Exilim10X – min pocketkamera som alltid finns tillgänglig – och alltså inte oåtkomlig.

Dessutom måste jag få berätta att jag fick åka tre varv i just denna bil, som körs av Kenneth Hansen. Här kan du se ett proffsfoto där jag sitter i bilen, just när vi gör motsvarande hopp som detta ovan. En förmån som var oåtkomlig för flera tusen andra runt banan i Höljes. Men tack vara att jag var officiell bloggare åt Finnskoga motorklubb fick jag möjligheten. Innan vi åkte blev jag intervjuad av speakern på banan – det kan du se här.

 

4 reaktioner på ”Onsdagstema – Oåtkomlig

  1. Häftigt att få vara med om detta! Din bild med lilla kameran blev ju bra och visar tydligt hoppet, även om proffsbilden är ännu häftigare. Det är alltid bra att ha en liten reservkamera till hands när den stora inte vill eller är oåtkomlig.

Kommentarer inaktiverade.