Fototriss – Vid vatten

Lördagskvällen var mer varm än ljum, denna sista augustilördag år 2011.
Det är cruising på stan, dvs 100-tals fantastiska raggarbilar spyr ut avgaser på Kungsgatan, rockmusiken dånar, stämningen är hög. Jag fotar inte en enda bil – det ni. Är ganska trött på bilar vid det här laget.

Veckans tema på Fototriss är ju Vid vatten. Tar en tur runt vattenfallen här i Strömmen, lyckas ta ett par mycket vackra foton i kvällsolen. Men de får ni faktiskt inte se, utan detta lilla skådespel som jag fick se en stund senare:

Du min son, nu är du tillräckligt våt, kom nu !
Nej, jag vill stå i mittenstrålen en gång till …

Där kom den … Ahhhh ….

Jag bara älskar att stå här…

Sekunden efteråt var han borta.

22 reaktioner på ”Fototriss – Vid vatten

  1. Det var en skön triss!
    Rena reportagefotograferingen, sådan fotolycka att få den blöta killen i objektivet.
    Läcker vattenlek, kul fångat. 🙂 Han blev verkligen blöt.
    Tur det var varmt i luften…

Kommentarer inaktiverade.