Fototriss – Rosa

Varje år i oktober intensifieras insamlingen till förmån för bröstcancer – man kan köpa Rosa Bandet, man kan skänka en slant under Rosa bandet galan, starta egna insamlingar osv.

Det har bl a Helena gjort via Fototriss – ”Så de av er som vill får väldigt gärna ge ett bidrag och stödja Rosa Bandet – du kan t ex enkelt skänka 50 kronor genom att SMS:a BESEGRA 5718 till 72988. Om du skriver ditt namn efter insamlingens nummer (t ex BESEGRA 5718 Helena Friberg) kommer ditt namn att synas i insamlingen, annars blir din gåva presenterad som anonym.

Mina tre foton på veckans Fototriss-tema – Rosa är följande:

Runda, mjuka former – som alla ger oss mat på något sätt.

PS. Jag har skänkt 50 kr via min dotters insamling på nailmail.se

12 reaktioner på ”Fototriss – Rosa

  1. Visst tycker jag vi ska bidraga lite till mans med vad vi kan.. lite slantar kan bli en stor hög om vi tänker Rosa 🙂 Ha de bäst.. finfina bilder och ord till temat Rosa 🙂

  2. Är det Rhododendron i första bilden? Ljuvliga!
    Ja Hedwig det är en skön och verklig dröm här i Budapest. Här är ju mycket billigare att leva och bo så det är möjligt för vem som (i alla fall om man haft jobb fram till pensionen).
    Man kan få en lägenhet i centrala Budapest för makalösa priser.
    Här händer jämt något och vädret är härligt stora delar av året. Jag är här ju mer än maken eftersom han jobbar än. I ❤ Budapest!

Kommentarer inaktiverade.