Fototriss – Personlig

Veckans tema i Fototriss är Personlig. Under hela lördagen gick jag och grunnade på hur jag skulle åskådliggöra det. Att gå ut och fota folk med personlig stil var inte att tänka på – förkyld som jag är. Annat som kunde kopplas till personlig kom jag inte på. Visst min mobiltelefon är personlig – men hur kul är det. osv …

Men som vanligt – när jag slutade fundera kom lösningen – de personliga hälsningarna:

Texten på asken med presenten … Även asken är högst personlig.

Dedikationen i poesiböckerna som vännen Anita personligen skrivit .

Men allra roligast att ha är nog den personliga hälsningen från rallycrossföraren Kenneth Hansen, som jag fick äran att åka med i Höljes. Bildbevis

Personligen blev jag åter påmind om att ‘Sluta fundera, släpp problemet – då kommer lösningen’ – det enda som fungerar för mig personligen.

15 reaktioner på ”Fototriss – Personlig

  1. Men där fick du ju till en snygg triss – mycket personlig! Gillar asken!

    Jag tänkte också på dedikationer och autografer, men det där med att hitta saker …

Kommentarer inaktiverade.