Fototriss – Monokrom

Veckans Fototriss har temat Monokrom. Egentligen ville jag skapa en triss i olika färgtoner, men det blev ändå till slut svartvita foton. Den gemensamma faktorn är istället Tak.

19 reaktioner på ”Fototriss – Monokrom

  1. Några svartflammiga sotare hade varit på sin plats också 😉
    Killarna på sista bilden ser mest ut som om de tjuvröker – snyggt fångat!

  2. Hi hi, jag blev väldigt överraskad över ”motivbytet” i sista bilden. Jag vet inte vad jag hade väntat mig, men inte två killar. 😀 Snyggt trissat!!

  3. Fin triss! Den sista bilden är lite överraskande – och jag skulle gärna vilja veta vad killarna pratade om där på taket.

  4. Så luftiga, konstnärliga bilder !!!

    ps. allt för konstens skull: jag brände skräp vid floden för att få ljus ditt. Lågor och vatten passar så bra ihop 🙂

  5. Så luftiga, konstnärliga bilder !!!!

    ps. allt för konstens skull : brände skräp vid floden därför att lågor och vatten passar så bra ihop 🙂

  6. Fin triss och det ser ut som om killen till vänster sitter och sjunger….jag tänker på musikalen Spelman på taket…fast här är de ju två och utan instrument…. ;-))

  7. Urläckra takbilder, som passar väldigt bra i svartvitt. Blir nyfiken på hur resten av det gamla huset ser ut.

    Man får lära sig mycket när man är med i de här utmaningarna. I en annan kommentar fick jag reda på att Hasse Alfredsson skrivit en bok som heter: Bästa vägen till Muckle Flugga. Jag visste ingenting om namnet, men det är den näst nordligaste av Shetlandsöarna.

Kommentarer inaktiverade.