Fototriss – Kvinnligt

Veckans Fototriss blir en motvikt till omgången med Manligt – det vill säga Kvinnligt. Kvinnligt kan även det vara så mycket, men jag har lekt fram följande tre foton:

Just det, välskötta, snygga naglar – det mest kvinnliga som finns.
Förresten, du kan prenumerera på nagellack via Nailmail.se

18 reaktioner på ”Fototriss – Kvinnligt

  1. Målade naglar, ja det var ju en tolkning. Intressant.
    Rena reklambilderna du visar upp. 😉
    Smink bland män verkar ha svårt att få fäste, så det är helt klart kvinnligt.
    Vårda naglarna och måla dem, ja där har du hittat en vinkling. 🙂

  2. Vackra naglar inramade i passande vinjettering! Kvinnligt så det förslår i mina ögon. Själv har jag komplex för en nagel som jag förstörde en gång när jag arbetade ”på egen hand”. Jag brukar försöka gömma den, men det händer ändå att folk börjar stirra. Tack för din kommentar till mitt inlägg! Det är så sant som du skrev. Det är inte lätt alla gånger att vara karl.

Kommentarer inaktiverade.