Fototriss – Rött

Denna vecka har Fototriss temat Rött, samtidigt är det del 3 i tävlingen med presentkort från Coolstuff. För att hitta röda motiv tog jag tidigt på lördagsmorgonen en rundtur i köpcentrat. Måste göra det tidigt innan de skållade jultrollen kommer.

Med dessa tre foton önskar jag er alla en lugn och skön julhelg tillsammans med de närmaste nära och kära, utan stress och en massa måsten. Bara njut av varandra, ät och drick gott.

  

Bilderna är klickbara 

21 reaktioner på ”Fototriss – Rött

  1. Fina och varma bilder på din triss i dag. Jag funderade en stund på att återanvända mitt ”veckans hus” men hittade sedan ett annat. Du är välkommen att komma ut och titta till mig om du har lust.

  2. Fin triss du fick till i ditt köpcentrum! Jag var inne på samma idé men hade väl inte ögonen med mig. Du har rätta blicken för att hitta motiv tror jag.

  3. Härligt julröda bilder! Måste nog ta mig till något köpcentrum och beskåda alla vackra julprydnader. Och jag som inte ens gillar julen… men… jo lite jul blir det allt hos mig också 🙂
    Ha en bra vecka!

Kommentarer inaktiverade.