Fototriss – Underifrån

Veckans tema på Fototrissen är Underifrån – samtidigt innehåller ett av fotona kommande tema i Veckans hus – men vilket det är publiceras först kl 20.00  ikväll 18/3.

Ta gärna en titt på utmaningen Veckans hus –  lite mer krävande än vanliga fotoutmaningar, men så otroligt lärorikt. Du får upp ögonen för sådant du aldrig noterat förr.

26 reaktioner på ”Fototriss – Underifrån

  1. Säger som Åke. Mittenbilden är läcker men jag ser inte riktigt vad det är. Ser ut som en massa färgglada flaggstänger.

  2. Du bjuder på läckra bilder. Trappan är perfekt, din skog av flaggstänger likaså.
    Undrar vad det är för takrester jag ser på första fotot?
    Kanske har det varit ett växthus?
    Spännande bilder, jag väljer det första fotot. 🙂

  3. Men hallååå Hedwig, du måste ju berätta vad du fotat??!! Nu förstod jag av kommentarerna att makrofotot av knappnålar var flaggstänger. Läckert!

    Och ja, Veckans hus är en utmaning som heter duga – inget för veklingar! Titta in och delta alla ni som törs! 😉

  4. Åh, diggade de två första bilderna skarpt! Men den sista hade jag hellre velat se i svartvitt 😉 Synd att man inte kan få allt! Bra jobbat! 🙂

Kommentarer inaktiverade.