Fototriss – Lång

Veckans tema i Fototriss är Lång. Bestämde redan under lördagen att denna gång får det bli arkivbilder för min del.

Vädret var allt annat än fotovänligt och en lång period som förtroendevald i en förening gav mig sysselsättning hela långa dagen. 2 pärmar med originalhandlingar och en kasse med kopior blev resultatet.

Ur arkivet plockade jag dessa tre bilder under kvällen:


Lilla Bält bron Danmark

Björkar i långa rader

Långt till öltältet i Höljes

Klicka upp bilderna för att se dem i större format.

På tal om långt – i Veckans hus har vi just nu del 3 av temat Nybyggt bostadsområde. Det skulle vara kul att se hur långt era byggen kommit – ni som deltog i del 1 och del 2

17 reaktioner på ”Fototriss – Lång

  1. Snyggt djup i dina bilder. Man ser verkligen långt. 🙂
    Föreningsarbete kan ta tid, klokt välja arkivbilder. 😉
    Cyklisten som trampar på mot öltältet i Höljes väljer jag.
    Riktigt läckert foto.

  2. Arkivet är allt bra bra att ha ibland men just nu har jag rest ifrån mitt.
    Här hos dig gav det en strålande utdelning.
    Riktiga kanonbilder på temat.
    Håller med Erik i valet av favorit, det blir cyklisten 😉

Kommentarer inaktiverade.