Fototriss – Ny

Veckans tema i Fototriss är – Ny. Jag har något nytt att visa upp – en läsplatta, en Kindle Touch med sk e-bläck. Liten och lätt, format som en pocketbok, men mycket tunnare.

Spännade att öppna paketet som levererades hem till dörren  med UPS.

Ett snyggt vårgrönt fodral köpte jag också.

Bruksanvisningen skrev jag ut för att ha till hands.

Det bästa är att just DU kan få köpa den av mig för det pris jag gett för den. Jag har inte använt den, bara gjort inställningarna och testat den.
Om du vill läsa mer om just Kindle Touch gör en sökning. Om du är intresserad – hör av dig.

10 reaktioner på ”Fototriss – Ny

  1. Säkert någon är intresserad av din läsplatta, men inte jag… nöjer mig med mobil och dator 🙂
    Men visst den är säkert bra för de som gillar denna teknik.. fina bilder blev det ju 🙂

  2. Rärr häftigt, köpa och sedan sälja. Man blir lite nufiken på varför. I alla fall roligt med paket och att få öppna.
    Ha en skön söndag

Kommentarer inaktiverade.