Fototriss – Rosa

Oktober månad har blivit en rosa månad då fokus ligger på olika insamlingar till förmån för cancerforskningen. Även här på Fototriss är temat Rosa denna vecka.
Rosa är inte en färg som finns i överflöd hos mig här hemma, så det gäller att ta sig ut för att hitta något rosa.

Jag snör på mig mina walkingskor med rosa luftkuddar, riktigt sköna att gå i.
Utomhus denna lördag strålar solen från en blå himmel. Buskar och träd glöder i alla höstfärger som tänkas kan. Så underbart att ta in allt detta med alla sinnen efter veckor av regn och rusk. Men nu gällde det att hitta något rosa i allt det gyllene.

I kornellbuskaget finns en del rosa inslag., får duga.

Dessa höstanemoner (och den röda rosen jag inte såg) gjorde verkligen min dag.

12 reaktioner på ”Fototriss – Rosa

  1. Dina rosa höstfärger ute i naturen gillar jag. Vackert att se.
    Skosulorna var udda bildval, kul. 🙂
    Höstanemonerna dina var vackra, solljuset gör sitt, snyggt!
    Tack för din kommentar, önskar dig en skön vecka.

  2. Inte har du slitit mycket på de skorna 😉 Snygga sulor!
    Funderar över om du inte kan lägga in en länk till den här bloggen från din bloggerprofil, så att man hittar rätt? Egentligen kan du ta bort länken till ”min webbsida” och lägga in en länk till den här sidan istället, för den befintliga länken går ju till en av bloggarna som redan står i listan. Fattar du mitt svammel?

Kommentarer inaktiverade.