Gott Nytt År – 2013

Det skall bli spännande att se vad 2013 bjuder på. Jag hoppas kunna komma igång igen och blogga lite oftare än under 2012. Orken och lusten tog bara slut helt plötsligt – till min egen stora förvåning.

En ambition är att delta i 365 foton 2013 – en inspirerande och lagom svår utmaning. Men det finns ju många andra utmaningar också, men någon egen lär jag inte starta i år.

2012stats

Så här på nya året tittar man ofta bakåt på föregående år. Bloggar man med WordPress får man en sammanställning därifrån – så här var året 2012 på Hedwigs fotoblogg enligt WordPress

En reaktion på ”Gott Nytt År – 2013

  1. 365 foton är ju nog en stor utmaning, särskilt om bilderna ska vara sådana man publicerat förr eller på annat sätt gamla. Jag ska försöka skriva minst ett inlägg per dag och har hittills lyckats. Eftersom jag inte vill skriva inlägg utan bilder så borde jag utan problem få ihop 365 foton 🙂

Kommentarer inaktiverade.